donderdag 26 maart 2015

Borstvoeding bh

Veel vrouwen vinden het prettig om tijdens de borstvoedingsperiode een voedingsbeha te . Helaas zie ik geregeld dat dames die zwanger zijn of net bevallen zijn borstvoedingsbh's dragen die te . Als je 's nachts graag een beha wil dragen,dan kan een rekbare beha van zachte stof en zonder duidelijke naden een goede oplossing zijn.

Voor je borsten is het niet nodig om 's nachts een bh te dragen als je borstvoeding geeft. Veel vrouwen vinden het echter, zeker in de beginperiode, wel erg fijn . In het begin als ik thuis was kon ik geen BH verdragen, dus ik droeg een. In mijn kraanweek kreeg ik mijn eerste stuwing en mijn kraamhulp adviseerde mij om uur per dag met een bh te lopen.

Zorgt voor optimale ondersteuning van de grotere boezem en heeft hierdoor een liftend effect. Goede ondersteuning bij het geven van borstvoeding. Met de borstvoedingsbeha kan je discreet borstvoeding geven.


Daarnaast hebben we de gedroomde collectie zwangerschaps- en borstvoedingskleding voor . Wanneer u borstvoeding geeft, is het dragen van een bh met beugel in principe geen probleem. Zorg er wel voor dat de borst goed binnen de beugel valt en niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts