vrijdag 20 maart 2015

Op plak bh

De Plak bh is een strapless oplossing. Deze bandloze beha is onzichtbaar, comfortabel en voor grote maten beschikbaar. Hunkemöller heeft verschillende bh accessoires speciaal voor kleding met een blote rug.

Vergelijk een ruim assortiment handige, onzichtbare plak bh's met de laagste prijzen! Bestel direct online en profiteer van goedkope . Shop voor Plak Behas, Rugloze Behas en Siliconen Behas van stof of siliconen die zorgen voor een vrijer gevoel! Hallo allemaal, Ik vroeg mij af of iemand (vast wel iemand) ervaring heeft met de plak bh en of er aanraders en afraders zijn?

Zelfklevende BHberichtenmei 2013Plak bh voor grotere cupberichtenjan 2012Meer resultaten van forum. Bekijk hier hoe u uw julimex plak bh op de juiste manier plaatst. Ik twijfel of ik voor een andere jurk moet gaan of dat ik een plak-bh moet. Bij een kleine cupmaat of stevige tieten kun je ook zonder bh eens . De strapless plak bh zorgt ervoor dat er geen bh bandjes zichtbaar zijn onder jouw gala- of zomerjurk.


Verkrijgbaar in verschillende cupmaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts