vrijdag 6 april 2018

Bh trouwjurk

Bij de perfecte trouwjurk hoort ook perfecte bruidslingerie. Ook is er de mogelijkheid om helemaal geen beha te dragen en je borsten mooi op hun plek te . Een strapless bh is het meest geschikt wanneer je een off shoulder of strapless bruidsjurk draagt waar geen bandjes zichtbaar mogen zijn.

Wat voor BH draag je onder je trouwjurk, of jurk met lage rug of open rug? Is jouw jurk strapless kies dan voor een strapless bustier, korset of bh. Af te raden is het dragen van een body onder je trouwjurk.


Liever een strapless bh bruid als bruidslingerie?

Bruidslingerie is de perfecte basis voor onder je trouwjurk. Dan is een plak BH misschien wel de oplossing. Deze van de Hunkemöller heb ik zelf onder mijn trouwjurk gedragen, en dat was echt prima!


Tips trouwjurk passenjan 2013Wat draag je onder een trouwjurk? BH grote cupmaatsept 2011Trouwjurk met torselt of bh? Wat voor BH draag je onder je trouwjurk? Bruidslingerie aankopen: comfort, functionaliteit en verfijndheid. Online Get Cheap Bh Dress -Aliexpress.


Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

Wat ik me echter niet had gerealiseerd is, dat gewoonlijk als ik een pushup bh draag, de bandjes helpen om de borsten omhoog te duwen. Het is het leidende stuk van de lingerie. Niet goed: het dragen van een normale beha onder een trouwjurk die laag .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts