vrijdag 20 april 2018

Victoria secret etos

Naast een breed assortiment aan lingerie, bad- en sportkleding heeft Victoria's secret een ruime keuze aan beautyproducten. De frisse en zoete bodymists zijn . Ik kreeg een tweet binnen van een meisje die vertelde dat ze Victoria's Secret bij Etos had gespot.

Ik werd nieuwsgierig en bracht een bezoekje aan de Etos. Chanel, Lancome, Armani en Hugo Boss. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn mening enkel bestond uit mijn kortstondige ervaring met de body mist van Victoria's Secret . Ik spotte afgelopen week een tweet met daar in de boodschap dat Etos weer Victoria's Secret body mists zou verkopen.

Victoria's Secret Aqua kiss fragrance mist. Victoria's Secret Fantasies Vanilla 2ml. Een verleidelijke warme body mist met de geur van vanille en musk. De spray heeft een verfrissende en verzachtende .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts