vrijdag 3 juli 2015

Beste panty

Wie van jullie heeft goeie tips voor de beste panty's? Misschien kunnen we elkaar tippen. Mijn bestsellers: Kruitvat: panty van den, zwart.

Welke huidskleurige panty vinden jullie het mooist? Goede kwaliteit panty'sokt 2009Meer resultaten van forum. De panty's zijn getest voor en door stewardessen maar natuurlijk voor. Mocht u twijfelen welke panty, hold-up u het best kunt dragen dan kunt u ook altijd een .

Panty's van Zeeman zijn echt mijn lievelings. Qua prijs-kwaliteitverhouding de beste panty's die ik ken. Dit zijn de beste panty's die ik ooit heb gehad. Mijn beste panty was toch van de Hema, daar doe ik echt heel lang mee.


Of van Falke en die vind ik ook fijner zitten dan die van de Hema. Ik vroeg me dus af, waar kun je goede panty's kopen (maakt niet uit wat voor - van gewone simpele tot met een motiefje erin)? Onlangs stond in het Leidsch Dagblad een heel leuk artikeltje over het stiefkindje van de mode: de panty.


Een mooie huidskleur panty geeft je benen de perfecte egale tint, glans of zomerse kleur. Het kan best lastig zijn om tussen als die kleurnuances een pantykleur .

Zo vind je altijd de beste zwarte panty voor de beste prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts