woensdag 1 juli 2015

Bh maten victoria secret

En dus kon ik later nog eens BH's bij bestellen op de Victoria's Secret site. BH maat is 75C, moet ik dan de 34C hebben van bikinitop? BH-maten Amerika - Girlscene Forumforum.

In Amerika gebruiken ze voor BH maten als 34C enz. Op de site van victoria secret staat dat 75A, 34AA is in de US? Bikini voor grotere cupberichtenmei 2013Welke Amerikaanse BH-maat?


BH Maten omrekenen doe je eenvoudig en snel via Omrekenen.

BH maten van UK, USA, Australië, Frankrijk en Italië omrekenen naar EU. Wanneer je nog geen ondergoed van Victoria's Secret draagt, dan is het handig om te weten hoe zij adviseren je BH maat te meten. Omrekenen kledingmaten voor vrouwen: gratis online conversie van internationale kleding maten. Jurken, pakken, jassen, blouses, jeans, BH-maten etc.


Weet iemand misschien hoe de maten van Victoria's Secret vallen? Victoria's Secret bestellen in Amerikamei 2015Welke bh (grotere maat) zit echt lekker? Bandjes van (grote maat) BHaug 2012Victoria's Secretapril 2012Meer resultaten van forum.


Ik wil gaan bestellen bij victoria's secret. Vroeg me af hoe de maten precies vallen ?

Welke maat moet ik dan van Victoria Secret hebben? Het exact bepalen van je kledingmaat bij Victoria's Secret is en blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts