dinsdag 14 juli 2015

Panty dragen als man

Het wordt steeds normaler dat mannen ook een panty dragen. Panty - Seksjuli 2012Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie? Mode Beautyaug 2009Meer resultaten van forum.

Vind je het kunnen dat mannen ook panty's dragen onder een. Ik vind het kunnen in het opzicht dat ze, als ze het willen dragen, het helemaal zelf moeten weten. Maar ik vind het verreweg van mannelijk en . De meeste mannen die bij ons kopen, zijn geen mannen die er mee te koop lopen, dat ze een panty dragen.

Elke vrouw krijgt veel meer aandacht van mannen als ze een paar panty met een mooie rok en hakken draag, . Het dragen van een panty geeft mij een enorme kick, als ik bij een . Ik blijf deze wel dragen en morgen weer naar Aldi voor een echte panty gaan. Mannen hebben zo hun eigen redenen om een panty te dragen. Zowel op sportief, mentaal als op gezondheidsvlak varen ze er naar eigen . Herenpanty - Forum ter integratie van de panty in de herenkleding - Gratis Forum.


De opmerkelijkste krant van Nederland - Panty in kledingkast man. De enige panty die ik misschien zou dragen is over mijn hoof als ik ooit . En dan zie je dat je man zijn benen heeft geschoren.

Mijn man is geen wielrenner dus ik vind het vrij apart en krijg er aparte gevoelens door. Toch wil ik even aangeven dat niet alle mannen die panty's dragen. Lange broek of Korte broek, maar dan alleen als het boven 20gr is, . Uiteraard hebben zowel mannen als vrouwen zeer gelijkwaardige.


Waarom word in deze tijd nog steeds gek aan gekeken als een man een rok. Er is een Nederlands forum over het dragen van panty's door mannen:. Zo als vrouwen het prettig vinden om panties te dragen, zijn er ook mannen die dat . Een mannenpanty is een nylonkous welke hetzelfde als voor de vrouw opgebouwd. Doordat een herenpanty aan het lichaam aan sluit is het dragen van een . In Nederland mag je als man ook gewoon een kilt of rok dragen in de. Hieronder een aantal tips voor mannen die al een rok of kilt hebben ,of er een.


Mannen dragen een pak en vrouwen dragen een mantelpak. Lekker hoor een maillot dragen ook als je een jongen bent Vooral in de winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts