maandag 24 oktober 2016

Corset onder trouwjurk

Een goede pasvorm is niet alleen bij een beha belangrijk, maar ook bij een korset. Een goed passend korset staat prachtig onder een strapless trouwjurk, omdat . Ik had er een korset onder, dat tekende heel mooi af, zaten ook nog pushups in, maar die heb ik er wel uitgehaal dat ging me iets te ver.

Corset, hoe te combinerenaug 2012Corrigerend ondergoed voor onder trouwjurkjuni 2011Trouwjurk met torselt of bh? Welke bruidslingerie draag ik onder mijn trouwjurk? Is jouw jurk strapless kies dan voor een strapless bustier, korset of bh.


Af te raden is het dragen van een body onder je trouwjurk.

Kies dan voor een corset of torselet bruid als trouwlingerie. Bruidslingerie is de perfecte basis voor onder je trouwjurk. Welke bruidslingerie past het beste onder welke trouwjurk? Bijvoorbeeld een torselet, een bustier, korset of een BH. Koop of Verkoop corset op Marktplaats.


Korset ivoor maat 42b alleen gedragen onder mijn trouwjurk. Een tijd geleden heb ik de trouwjurk uitgekozen en tijdens het passen kreeg ik een bustier aan. De verkoopster zei dat je onder een trouwjurk . Kun jij elk type lingerie onder jouw bruidsjurk dragen?

Pak uit en draag een wit kanten lingeriesetje mét jarretels. Voor je trouwjurk heb je namelijk echt speciale bruidslingerie nodig. Onder een trouwjurk of rok draag je een corrigerende onderjurk.


Want ook onder de jurk moet het goed zitten. Voor trouwjurken met een halternek of met kruislingse banden zijn er . Wat voor BH draag je onder je trouwjurk, of jurk met lage rug of open rug? Weet je dat uw onderkleding veel toe te voegen aan hoe je bovenkleding eruit ziet. Niet goed: het dragen van een normale beha onder een trouwjurk die laag . Binnenkort ga ik trouwen, en heb een mooie, strapless jurk uitgezocht. Wat ik me echter niet had gerealiseerd is, dat gewoonlijk als ik een pushup bh draag, . Ik ging er gewoon van uit dat je altijd een torselet onder je trouwjurk.


Ik heb dus de hele avond met alleen een hipster onder mijn jurk gelopen. Ik trouwde in de zomer en droeg alleen een slip onder mijn trouwjurk, vond het al warm genoeg. Ik had witte holdups aan, een slipje en een korset. Ik snap dat je bang bent dat het eronderuit komt of properig wordt, . Een goedpassend korset onder een strapless bruidsjurk staat prachtig omdat het er voor zorgt dat het bovenstuk van de jurk mooi aansluit.


De juiste bruidslingerie geeft je zelfvertrouwen op je grote dag. Wat past bij je trouwjurk en je figuur? Ben jij een type voor kant of ga je juist vo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts