donderdag 20 oktober 2016

Kleding na bevalling

In wat voor kleren ga je naar het ziekenhuis bij bevalling. Zwangerschapskleding: tips trucs en must haves! Zwangerfeb 2013Moet alles nieuw kopen na zwangerschap, argh - Kinderenjuli 2009hoe zag je buik er na de bevalling uit?

Kinderenmaart 2009Meer resultaten van forum. Kleding na de bevalling, wat trek je aan? Heb je geen idee welke broeken of truien je nog aan kan na je zwangerschap?


Omdat je na je zwangerschap wel eens wat anders wil dan joggingbroeken, maakten wij een leuke shopinspiratie.

Wat droegen jullie direct na de bevalling? Ik kan me hier nog niets bij voorstellen, geen strak ondergoed dat in . Tijdens deze periode is het fijn om speciale kleding voor na de bevalling te dragen, zoals post-pregnancy kleding of voedingskleding. Ik kan me er nog steeds niet toe zetten.


En ja ik weet als geen ander hoe frustrerend het kan zijn om een week na je bevalling een kledingzaak . Kleding tijdens bevallingfeb 2010Leuke kleding kopen ook zo'n drama? Ik vind het zo lastig wat ik in huis moet hebben, om te dragen na de bevalling. Is het de eerste tijd fijn om nog wat comfortabele positiekleding, .

Welke kleding tijdens en NA bevalling. Ik wil me nu beter voorbereiden, . Na de bevalling ben je moeder geworden van je allermooiste trots: jouw kindje,. Maar wanneer pas je eigenlijk weer in je eigen kleding na je bevalling?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts